تریپ مپ

Hotel Venus Isfahan

Amadegah St., Isfahan, Iran

7 از 10 Good (8 Guest reviews)

Change search

Choose room

About hotel

In a short distance from the famous Chaharbagh street and Si-o-Se Pol bridge, the three-star Venus hotel provides a pleasant environment with a unique design for those who visit the historical city of Isfahan. Being among the best three-star hotels in the city, the five-storey hotel is nice and newly-built in the city center with easy access to tourist sites and shopping centers. Equipped with modern facilities, the hotel offers big rooms and suites worthy of travelers with a mixture of traditional and modern architectures in which original and beautiful Iranian arts have been used. 

Comments

Hotel's score from user's point of view
7 از 10 Good (8 Guest reviews)
Staff Behavior
Restaurant and Cafe Quality
Services
Location
cleanliness
Price vs. Quality Satisfaction
User Comments
9 از 10
سپیده کلوری
کاری
۱۵ مهر ۱۴۰۳
هتل ونوس بسیار هتل عالی است با اتاقهای تمیز و دلباز و پرسنل بسیار عالی مهربان و مودب فقط تنها اشکال جای پارک نداشتن است، و کمی صدای سایر اتاقها در اتاق می پیچید
آیا این نظر مفید بود؟
00
10 از 10
درستكار
کاری
۹ بهمن ۱۳۹۲

نسبت به هزينه اي كه پرداخت ميكنيد بسيار مقرون به صرفه است تنها مسئله اي كه ممكن است ايجاد مزاحمت نمايد عدم رعايت سكوت توسط ميهمانان غير ايراني بود.در نهايت جا دارد از مديريت و امانت داري خوب هتل كه براي من واقعاً جاي تعجب داشت تشكر كنم ، ايشان شخصا در مورد يكي از وسايلي كه بنده در هتل جا گذاشته بودم پيگيري كردند و همراه هديه اي آنرا به آدرس من پست نمودند، واقعاً از مديريت و كاركنان سپاسگزارم و اميدوارم با استمرار اين كردار نيك آبروي مكدر شده فرهنگ ما دوباره احيا شود.

آیا این نظر مفید بود؟
00
8 از 10
آزاده افشار
کاری
۲۹ مهر ۱۳۹۲

با توجه به هتل سه ستاره خوب است. محاسن: *معماری هتل زیبا بود. *خدمات و نحوه برخورد کارمندان رستوران و کافی شاپ عالی است. *هتل آرام و دنجی است . * نزدیک به اماکن تاریخی که می توان پیاده رفت. معایب: *خدمات و نحوه برخورد کارمندان روم سرویس افتضاح است و در طول 4 روز اقامت ملحفه ها رو عوض نکرد و حوله نمی داد، صابون برای استحمام نداشت و شامپو به اتاق همراهانمان نمی داد. *برای پارک کردن در پارکینگ باید سو ییچ را به مسوولش می دادی تا جابجا کند، با فشرده پارک کردن و به زور 10 تا ماشین جا می شد.

آیا این نظر مفید بود؟
00